donderdag 9 maart 2017

Het vervolg op het interview met onze nieuwe juffrouwen

Wij hebben lekker een weekje vakantie gehad!! Zoals we vóór de vakantie beloofd hebben, is hier het vervolg op het interview met onze nieuwe juffrouwen Manisha & Sandy.




Lees hier het vervolg op het interview:
Vragen van Sami aan juffrouw Sandy:
Wat voor werk wilt u gaan doen als u met de Wijktijgers stopt?
Juffrouw Sandy: ik wil graag in de jeugdzorg gaan werken.

Wat voor studie doet u?
Juffrouw Sandy: ik studeer pedagogiek.


Hoe lang duurt u studie nog?
Juffrouw Sandy: nog 1,5 jaar.


Heeft u ooit werk gehad?
Juffrouw Sandy: ik heb één jaar stage gelopen op vrije school Wonnebald en één jaar op het IVIO.
Sami: Wat is het IVIO?
Juffrouw Sandy: Instituut Voor Individueel Onderwijs (Speciaal Basis Onderwijs).



Vragen van Ashmit:
Denkt u dat u lang bij het Kinderpersbureau wilt blijven?
Juffrouw Sandy: voor mij wordt dat een beetje lastig, omdat ik volgend jaar 4 dagen stage ga lopen.
Juffrouw Manisha: ik vind het hier erg leuk en zo lang ik het naar mijn zin heb bij jullie wil ik hier graag blijven.

Gaat u na de Wijktijgers nog iets met ''pers'' doen?
Juffrouw Sandy: Ik denk het niet, omdat het niet heel erg bij mijn beroep past. Maar ik zal de wijktijgers zeker blijven volgen!
Juffrouw Manisha: Ik vind interviewen etc. wel heel erg leuk, dus wie weet dat ik ooit nog wel eens iets met mijn perskwaliteiten ga doen.

Heeft u huisdieren?
Juffrouw Sandy: ja, een hondje.

Bent u supporter van een club?
Juffrouw Sandy: nee.

Wij als juffrouwen vonden het heel leuk om geïnterviewd te worden door de kinderen. We hebben gemerkt dat het best wel lastig is om vragen te stellen en tegelijkertijd de antwoorden hiervan op te schrijven. Hier gaan wij vast en zeker nog mee oefenen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten