maandag 19 januari 2015

Hallo,
Ik ben Hajar en ik ben 11 jaar.
Mijn hobby's zijn zwemmen en voetbal.
Ik ben bij het kinderpersbureau, omdat mijn vriendinnen erbij zitten en dat vind ik heel leuk.


Hey ik ben Esraa en ik ben 11 jaar oud.
Mijn hobby's zijn snoep eten en sporten.
Ik doe mee met het Kinderpersbureau omdat: het heel leuk is om te interviewen!


Hey! Ik ben Irem. Ik ben 12 jaar.
Mijn hobby's zijn voetbal & turnen.
Ik zit bij het Kinderpersbureau omdat ik foto's maken heel erg leuk vind.

Heey ik ben Kauotar. Ik ben 11 jaar.
Mijn hobby is kleding naaien.
Ik ben bij het Kinderpersbureau want ik vind het leuk om nieuws door te geven.

Hey ik ben Melisa. Ik ben 12 jaar oud.
Mijn hobby's zijn voetballen en basketballen.
Ik zit bij het Kinderpersbureau omdat het leuk is,
en ik meer informatie wil krijgen uit de wijk.


Hallo ik ben Öykű van de Wijktijgers. Ik ben 12 jaar.
Mijn hobby's zijn turnen en voetballen.
Ik zit bij het Kinderpersbureau omdat het me leuk lijkt
 om foto's te maken en om mensen te interviewen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten